Veel voorkomende vragen bij online bestellen


Hier een korte samenvatting van wat er weergegeven wordt in o.a. algemene voorwaarden en makkelijk is bij bestellen

Betaling

  • In het winkelwagentje kunt u kiezen welke betaalwijze u wenst
  • Voor american express, visa card, mastercard kiest u paypall
  • Afterpay betekent dat u, uw goederen direct krijgt maar na 4 dagen een digitale factuur van afterpay ontvangt
  • Betalen vanuit het buitenland kan ook met Mistercash, sofort banking, paypall etc.
  • De populaire betaalwijze Ideal natuurlijk mogelijk is

Levering

  • Na het kiezen van bestelling afronden kunt u in het notitieveld nog extra informatie aangeven
  • Voor 21:00 uur bestellen betekent de volgende dag in huis (DHL, GLS en PostNL leveren in 99% van de gevallen de volgende dag) of dan wel 24-uurs service. (Uitzondering mocht een artikel onverhoopt uitverkocht zijn)
  • Leveren jullie op zaterdagjazeker
  • PostNL-pakketshop voer u eigen adres in! Bij de bevestigingsmail kunt u het adres aanpassen
  • Verzendkosten Nederland levering thuis € 4,95 (boven € 100,-- geen verzendkosten)
  • Verzendkosten Nederland bij pakketshop € 3,95 (boven € 100,-- geen verzendkosten)
  • Verzendkosten Belgie thuis € 6,95 (boven € 150,-- geen verzendkosten)
  • Verzendkosten Belgie bij pakketshop € 4,95 (boven € 150,-- geen verzendkosten)

DHL track en trace

  • Ik heb eeb PostNL track en trace ontvangen betekent dit dat het pakket al bij PostNL is? Nee, het etiket wordt direct bij ontvangst in het distributiecentrum van de confetti shopping group aangemaakt zodat u deze als referentie heeft.
  • Wanneer kan ik de zending volgen, 's nachts gaat het pakket langs de scanning van PostNL en werkt de track en trace

Betrouwbaarheid

  • Wij zijn aangesloten bij het door de overheid en de consumentenbond goedgekeurde Webshop Keurmerk. Hiermee houden wij ons aan de wettelijke bepalingen

Te late levering

  • Komt een pakket onverhoopt te laat aan, dan adviseren wij om het pakket te weigeren. Dit is de enige manier om het voor u kosteloos te retourneren

Retouren / terug sturen

  • U kunt binnen 14 dagen melden dat u het wenst terug te sturen (mits ongebruikt en in originele staat) daarna heeft u nog 16 dagen om het te retourneren
  • Mag ik het dan niet passen? natuurlijk wel onze kledingstukken zijn voorzien van een label, zolang deze eraan blijft zitten is het geen enkel probleem
  • Krijg ik dan mijn geld terug? Jazeker
  • Enkel de artikelen die benoemt zijn als hygienische artikelen kunnen wij niet crediteren
  • Ook beschadigde en onverkoopbare artikelen kan betekenen dat er kosten in rekening worden gebracht
  • Terugstorting zal altijd plaats vinden binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Let op!!! dit gaat in op de dag van binnenkomst in ons distributiecentrum
  • Bewaart u altijd goed uw track en trace, ook post of pakketdiensten maken fouten
  • Retouren en afterpay? De combinatie afterpay en retouren blijft helaas wat ingewikkeld. Consumenten gaan een betalingsovereenkomst aan met Afterpay en deze gaat volgens hun betalingsregels. Consumenten retourneren naar de leverancier en deze heeft een wettelijke termijn waarin zij kunnen zorg dragen voor het verwerken van retouren en de administratieve handelingen. 

    Vaak kruizen deze transacties elkaar, wanneer een consument zich ongemakkelijk voelt bij een herrinering adviseren wij om de betaling te voldoen.
    Afterpay zal directe terugstorting realiseren wanneer er goedkeuring volgt vanuit de leverancier.
    Echter dit is slechts een advies

Communicatie

  • Buiten de 8 telefoonlijnen, beschikken wij over een live chat functie
  • Tijdens de laatste dagen voor Halloween en carnaval lopen de wachttijden aan de telefoon op probeer tu dan gebruik te maken van de mail [email protected] of de live chat.
© 2011 - 2022 GOEDKOPE THEMAKLEDING - VERKLEEDKLEDING - CARNAVALSKLEDING - KOSTUUMS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel